DOUBLE Super Sana'i |
DOUBLE Super Sana'i For a more intense fragrance, go for the DOUBLE Super Sana'i, or SSS. We can supply in high volumes for your Oud and incense business. Worldwide delivery, prices start at USD 300/kg
We provide various kinds of Sana'i of various classes, ranging from the lower class to the super and doubble Sana'i super Sana'i. We can supply in large quantities (tons) of various classes desired. We prefer long-term cooperation with buyers from countries in the Middle East this Sana'i supply.
For more information can contact us:
Mobile Phone / Whatapps: +62818623964
Email: nhrsanai@gmail.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
DOUBLE Super Sana'i Advertising informatif digunakan khususnya ketika memperkenalkan kategori produk baru. Dalam kasus itu, tujuannya adalah menciptakan permintaan primer. Advertising persuasif menjadi lebih penting jika persaingan meningkat. Di sini, tujuan perusahaan adalah menciptakan permintaan selektif.
Kotler (2005:641) mengemukakan bahwa “advertising yang mengingatkan penting bagi produk yang sudah dewasa, advertising itu membuat konsumen terus menerus memikirkan produk tersebut”.
Langkah berikutnya adalah memutuskan anggaran periklanan. Menurut Lingga (2002:160), sedikitnya ada lima faktor spesifik yang harus dipertimbangkan dalam membuat anggaran periklanan, yaitu: Tahap dalam siklus hidup produk. Produk baru umumnya mendapat anggaran iklan yang besar dengan tujuan membangun kesadaran dan agar pelanggan bersedia mencoba produk tersebut. Merek yang sudah mapan biasanya didukung anggaran periklanan yang lebih rendah. Pangsa pasar dan basis konsumen. Merek dengan pangsa pasar yang tinggi biasanya membutuhkan lebih sedikit biaya iklan karena biaya tersebut hanya untuk mempertahankan pangsanya.
DOUBLE Super Sana'i Persaingan dan gangguan. Dalam pasar banyak pesaing dan pengeluaran iklan yang tinggi, suatu merek harus diiklankan agar terdengar di tengah-tengah kegaduhan pasar. Bahkan gangguan sederhana dari iklan yang tidak bersaing secara langsung dengan merek tersebut memerlukan periklanan yagng berdampak lebih besar. Frekuensi periklanan. Jumlah pengulangan yang diperlukan untuk menyampaikan pesan ke konsumen juga sangat mempengaruhi anggaran periklanan. Kemungkinan substitusi produk. Merek-merek dalam suatu kelas komoditas (misalnya rokok) memerlukan iklan besar-besaran untuk membangun citra yang berbeda. Periklanan juga penting jika suatu merek dapat memberikan manfaat atau tampilan fisik yang unik. Langkah ketiga yang harus dilakukan adalah memilih atau menetapkan pesan periklanan. Keputusan memilih pesan iklan yang digunakan biasanya dipengaruhi oleh beberapa hal, termasuk tema, teknik atau cara, serta sasaran yang akan dituju. Tema iklan itu sendiri harus singkat, jelas, mudah dipahami, dan tepat sasaran. Dalam memilih pesan periklanan harus melalui empat tahap agar strategi yang dikembangkan menjadi kreatif, yaitu:
DOUBLE Super Sana'i Pembentukan pesan. Pada prinsipnya pesan produk, manfaat utama yang ditawarkan merek, harus diputuskan sebagai bagian dari pengembangan konsep produk.
b. Evaluasi dan pemilihan pesan. Pengiklan perlu mengevaluasi pesan-pesan alternatif. Iklan yang baik biasanya berfokus pada usulan penjualan inti.
c. Pelaksanaan pesan. Pengaruh pesan tidak hanya tergantung pada apa yang dikatakan tetapi juga pada bagaimana mengatakannya. Beberapa iklan mengarah pada penentuan posisi rasional dan yang lain penentuan posisi emosional.
d. Tanggung jawab sosial. Pada saat yang sama pengiklan dan bironya harus memastikan bahwa iklan kreatif mereka tidak melanggar norma-norma sosial dan hukum. (Lingga, 2002:161)
Selanjutnya adalah keputusan tentang media apa yang akan digunakan. Pemilihan media ini merupakan masalah bagaimana mencari cara yang efektif dan efisien dalam menyampaikan sejumlah pesan yang benar-benar dikehendaki konsumen sebagai sasaran. Ada beberapa langkah dalam menentukan media, yaitu: Mengukur jangkauan, frekuensi, dan dampak iklan. Kesadaran masyarakat semakin tinggi jika jangkauan frekuensi dan dampak pembeberan iklan semakin tinggi. Oleh karena itu, para perencana media penting mengetahui pertukaran antara jangkauan, frekuensi, dan dampak iklan.
DOUBLE Super Sana'i Pemilihan media. Jenis media iklan terdiri atas iklan lini atas (above the line) dan iklan lini bawah (below the line). Iklan lini atas dikuasai oleh lima media yang berhak mengatur pengakuan dan pembayaran komisi kepada biro-biro iklan, yaitu pers (koran dan majalah), radio, televisi, lembaga jasa iklanluar ruang, dan sinema atau bioskop.
c. Penetapan waktu pemasangan media.
d. Penetapan lokasi pemasangan media. (Djaslim Saladin, 2003:187)
Berikut disajikan profil jenis-jenis media utama serta keunggulan dan keterbatasannya:
DOUBLE Super Sana'i Advertising informative used especially when introducing a new product category. In that case, the goal is to create a primary demand. Persuasive advertising becomes more important if competition increases. Here, the company's goal is to create a selective demand.
Kotler (2005: 641) argues that "advertising that reminds important for adult products, advertising that makes consumers constantly thinking about these products".
The next step is to decide the advertising budget. According Linga (2002: 160), there are at least five specific factors that should be considered in making the advertising budget, namely: stage in the product life cycle. New products generally receive a large advertising budget with the goal of building awareness and that customers are willing to try the product. Established brand advertising budget backed typically lower. Market share and customer base. Brand with a high market share is usually require less advertising costs because these costs just to maintain its share.
DOUBLE Super Sana'i Competition and disorders. In many markets competitors and high advertising expenditures, a brand must be advertised in order to be heard in the middle of the market noise. Even a simple disruption of ads that do not compete directly with the brand advertising yagng require greater impact. Frequency of advertising. The number of repetitions needed to convey the message to the consumer is also strongly influence the advertising budget. The possibility of product substitution. Brands in a class of commodities (eg, smoking) require massive advertising to build a different image. Advertising is also important if a brand can provide benefits or unique physical appearance. The third step to do is to select or define the advertising message. The decision to choose advertising messages that are used are usually influenced by several things, including the theme, technique or method, and targets will be addressed. The theme of the ad itself should be brief, clear, easy to understand, and right on target. In selecting an advertising message must go through four stages that developed into creative strategies, namely:
DOUBLE Super Sana'i Formation message. In principle messaging products, the main benefits offered by the brand, should be decided as part of the development of the product concept.
b. Evaluation and selection of messages. Advertisers need to evaluate alternative messages. A good ad is usually focused on core sales proposal.
c. Implementation of the message. The influence of the message depends not only on what is said, but also on how to say it. Some ad leads to a rational positioning and other emotional positioning.
d. Social responsibility. At the same time advertisers and bureau must ensure that they do not violate the advertising creative social norms and laws. (Linga, 2002: 161)
Next is the decision about which media to use. The media selection is a problem how to find an effective and efficient way to deliver a message that is really desired consumers as a target. There are several steps in determining the media, namely: Measuring range, frequency, and impact of advertising. Public awareness of the higher if the frequency range and the higher the impact of advertising disclosure. Therefore, the importance of media planners know the exchange between the reach, frequency, and impact of advertising.
DOUBLE Super Sana'i selection of the media. Types of advertising media consisting of top-line advertising (above the line) and the bottom line of the ad (below the line). On-line advertising is controlled by five media entitled to regulate the recognition and payment of commissions to advertising agencies, namely the press (newspapers and magazines), radio, television, space iklanluar services institutions, and the cinema or theater.
c. The timing of the installation media.
d. Determination of the location of the installation media. (Djaslim Saladin, 2003: 187)
The following profiles are presented major media types and their advantages and limitations:
Kotler (2005:641) mengemukakan bahwa “advertising yang mengingatkan penting bagi produk yang sudah dewasa, advertising itu membuat konsumen terus menerus memikirkan produk tersebut”.
Langkah berikutnya adalah memutuskan anggaran periklanan. Menurut Lingga (2002:160), sedikitnya ada lima faktor spesifik yang harus dipertimbangkan dalam membuat anggaran periklanan, yaitu: Tahap dalam siklus hidup produk. Produk baru umumnya mendapat anggaran iklan yang besar dengan tujuan membangun kesadaran dan agar pelanggan bersedia mencoba produk tersebut. Merek yang sudah mapan biasanya didukung anggaran periklanan yang lebih rendah. Pangsa pasar dan basis konsumen. Merek dengan pangsa pasar yang tinggi biasanya membutuhkan lebih sedikit biaya iklan karena biaya tersebut hanya untuk mempertahankan pangsanya.
DOUBLE Super Sana'i Persaingan dan gangguan. Dalam pasar banyak pesaing dan pengeluaran iklan yang tinggi, suatu merek harus diiklankan agar terdengar di tengah-tengah kegaduhan pasar. Bahkan gangguan sederhana dari iklan yang tidak bersaing secara langsung dengan merek tersebut memerlukan periklanan yagng berdampak lebih besar. Frekuensi periklanan. Jumlah pengulangan yang diperlukan untuk menyampaikan pesan ke konsumen juga sangat mempengaruhi anggaran periklanan. Kemungkinan substitusi produk. Merek-merek dalam suatu kelas komoditas (misalnya rokok) memerlukan iklan besar-besaran untuk membangun citra yang berbeda. Periklanan juga penting jika suatu merek dapat memberikan manfaat atau tampilan fisik yang unik. Langkah ketiga yang harus dilakukan adalah memilih atau menetapkan pesan periklanan. Keputusan memilih pesan iklan yang digunakan biasanya dipengaruhi oleh beberapa hal, termasuk tema, teknik atau cara, serta sasaran yang akan dituju. Tema iklan itu sendiri harus singkat, jelas, mudah dipahami, dan tepat sasaran. Dalam memilih pesan periklanan harus melalui empat tahap agar strategi yang dikembangkan menjadi kreatif, yaitu:
DOUBLE Super Sana'i Pembentukan pesan. Pada prinsipnya pesan produk, manfaat utama yang ditawarkan merek, harus diputuskan sebagai bagian dari pengembangan konsep produk.
b. Evaluasi dan pemilihan pesan. Pengiklan perlu mengevaluasi pesan-pesan alternatif. Iklan yang baik biasanya berfokus pada usulan penjualan inti.
c. Pelaksanaan pesan. Pengaruh pesan tidak hanya tergantung pada apa yang dikatakan tetapi juga pada bagaimana mengatakannya. Beberapa iklan mengarah pada penentuan posisi rasional dan yang lain penentuan posisi emosional.
d. Tanggung jawab sosial. Pada saat yang sama pengiklan dan bironya harus memastikan bahwa iklan kreatif mereka tidak melanggar norma-norma sosial dan hukum. (Lingga, 2002:161)
Selanjutnya adalah keputusan tentang media apa yang akan digunakan. Pemilihan media ini merupakan masalah bagaimana mencari cara yang efektif dan efisien dalam menyampaikan sejumlah pesan yang benar-benar dikehendaki konsumen sebagai sasaran. Ada beberapa langkah dalam menentukan media, yaitu: Mengukur jangkauan, frekuensi, dan dampak iklan. Kesadaran masyarakat semakin tinggi jika jangkauan frekuensi dan dampak pembeberan iklan semakin tinggi. Oleh karena itu, para perencana media penting mengetahui pertukaran antara jangkauan, frekuensi, dan dampak iklan.
DOUBLE Super Sana'i Pemilihan media. Jenis media iklan terdiri atas iklan lini atas (above the line) dan iklan lini bawah (below the line). Iklan lini atas dikuasai oleh lima media yang berhak mengatur pengakuan dan pembayaran komisi kepada biro-biro iklan, yaitu pers (koran dan majalah), radio, televisi, lembaga jasa iklanluar ruang, dan sinema atau bioskop.
c. Penetapan waktu pemasangan media.
d. Penetapan lokasi pemasangan media. (Djaslim Saladin, 2003:187)
Berikut disajikan profil jenis-jenis media utama serta keunggulan dan keterbatasannya:
DOUBLE Super Sana'i Advertising informative used especially when introducing a new product category. In that case, the goal is to create a primary demand. Persuasive advertising becomes more important if competition increases. Here, the company's goal is to create a selective demand.
Kotler (2005: 641) argues that "advertising that reminds important for adult products, advertising that makes consumers constantly thinking about these products".
The next step is to decide the advertising budget. According Linga (2002: 160), there are at least five specific factors that should be considered in making the advertising budget, namely: stage in the product life cycle. New products generally receive a large advertising budget with the goal of building awareness and that customers are willing to try the product. Established brand advertising budget backed typically lower. Market share and customer base. Brand with a high market share is usually require less advertising costs because these costs just to maintain its share.
DOUBLE Super Sana'i Competition and disorders. In many markets competitors and high advertising expenditures, a brand must be advertised in order to be heard in the middle of the market noise. Even a simple disruption of ads that do not compete directly with the brand advertising yagng require greater impact. Frequency of advertising. The number of repetitions needed to convey the message to the consumer is also strongly influence the advertising budget. The possibility of product substitution. Brands in a class of commodities (eg, smoking) require massive advertising to build a different image. Advertising is also important if a brand can provide benefits or unique physical appearance. The third step to do is to select or define the advertising message. The decision to choose advertising messages that are used are usually influenced by several things, including the theme, technique or method, and targets will be addressed. The theme of the ad itself should be brief, clear, easy to understand, and right on target. In selecting an advertising message must go through four stages that developed into creative strategies, namely:
DOUBLE Super Sana'i Formation message. In principle messaging products, the main benefits offered by the brand, should be decided as part of the development of the product concept.
b. Evaluation and selection of messages. Advertisers need to evaluate alternative messages. A good ad is usually focused on core sales proposal.
c. Implementation of the message. The influence of the message depends not only on what is said, but also on how to say it. Some ad leads to a rational positioning and other emotional positioning.
d. Social responsibility. At the same time advertisers and bureau must ensure that they do not violate the advertising creative social norms and laws. (Linga, 2002: 161)
Next is the decision about which media to use. The media selection is a problem how to find an effective and efficient way to deliver a message that is really desired consumers as a target. There are several steps in determining the media, namely: Measuring range, frequency, and impact of advertising. Public awareness of the higher if the frequency range and the higher the impact of advertising disclosure. Therefore, the importance of media planners know the exchange between the reach, frequency, and impact of advertising.
DOUBLE Super Sana'i selection of the media. Types of advertising media consisting of top-line advertising (above the line) and the bottom line of the ad (below the line). On-line advertising is controlled by five media entitled to regulate the recognition and payment of commissions to advertising agencies, namely the press (newspapers and magazines), radio, television, space iklanluar services institutions, and the cinema or theater.
c. The timing of the installation media.
d. Determination of the location of the installation media. (Djaslim Saladin, 2003: 187)
The following profiles are presented major media types and their advantages and limitations:
Tidak ada komentar:
Posting Komentar